کریستیانو رونالدو: قبلا بازیکن بدی بودم و حالا با 8 گل باز بازیکن خوبی‌ شدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: قبلا بازیکن بدی بودم و حالا با 8 گل باز بازیکن خوبی‌ شدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: قبلا بازیکن بدی بودم و حالا با 8 گل باز بازیکن خوبی‌ شدم

کریستیانو رونالدو: قبلا بازیکن بدی بودم و حالا با 8 گل باز بازیکن خوبی‌ شدم

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/real-madrid-cristiano-ronaldo.jpg
به گزارش AS, قرار بود رونالدو به همراه بنیتز پیش از بازی با شاختار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند اما او با این کار مخالفت کرد و کارواخال جای وی را گرفت.

پس از هتریک در بازی دیشب او در میکس زون به خبرنگاران خارجی‌ گفت:

می‌ دانیم که اوایل فصل آنچنان مهم نیست اماباید چمپیونزلیگ را خوب آغاز می‌‌کردیم. ما لالیگا را خوب شروع نکردیم و اولین بازی را مساوی کردیم اما پس از آن با ثبات بازی کردیم و در حال حاضر با سرعت خوبی‌ به پیش می‌‌رویم.

کریستیانو در مورد هتریکش گفت:

خیلی‌ خوشحالم و از هم تیمی‌هایم هم تشکر می‌‌کنم که به من اعتماد دارند.

انتقادات سوال بعدی بود که CR7 اینگونه به آن پاسخ داد:

من مصمم هستم. بودن در این جایگاه باعث افتخار است. باید واقعاً از تیم تشکر کنم که به من بسیار کمک کردند. نمی‌‌دانم. قبلا بازیکن بدی بودم و حالا باز با 8 گل بازیکن خوبی‌ شده ام. هم تیمی‌هایم به من اعتماد دارند و به من توپ می‌‌دهند پس من هم گل می‌‌زنم و پاس گل می‌‌دهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 9:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.